استراتژی کابیو در بازاریابی ارجاعی چیست؟

استراتژی کابیو در بازاریابی ارجاعی چیست؟

با یک مثال نقش کابیو در ریفرال مارکتینگ در بازار ایران را شرح میدهم. 

آقای یدکیان فروشنده ی لوازم یدکی ماشین بوده و دارای 1000 مشتری در ماه است که از این 1000 تا ، 300 مشتری ثابت و وفادار دارد.

آقای کارواشیان هم کارواش دارد و در روز به 30 ماشین سرویس میدهد. روزهای خلوت آقای کارواشیان 2شنبه هاست و قصد دارد این روز را شلوغ کند.


کابیو وارد بازی میشود.

آقای کارواشیان یک کارت تخفیف 50 درصد برای دوشنبه ها صادر میکند و آن کارت را به صورت عمومی قرار میدهد.


آقای یدکیان قصد دارد به مشتریان وفادار خود هدیه ای  بدهد و کارت تخفیف 50درصد کارواش را که در کابیو مشاهده کرده برای مشتریان خود صادر میکند.

به این میگن بازی برد برد برد!

برد اول برای آقای کارواشیان است که توانسته است روزهای دوشنبه خود را پر کند.

برد دوم برای آقای یدکیان است که توانسته ارزانتر از همیشه مشتریان وفادار خود را خوشحالتر کند.

برد سوم برای مشتریان آقای یدکیان است که یک خدمت ارزان بواسطه وفادار ماندن به آقای یدکیان دریافت کردند.


سناریوی دیگری که کابیو میتواند آن را بازی کند این است که ، آقای یدکیان پیش دوستش آقای کارواشیان رفته و باهم قراری میگذارند که مشتریانشان را با هم به اشتراک بگذارند.

یک کارت تخفیف 100 درصد آقای کارواشیان بصورت اختصاصی فعال کرده و دسترسی آن را فقط به آقای یدکیان میدهد برای مشتریان VIP ایشان.

توافق به این شکل است که ماه به ماه گزارش از کابیو گرفته می شود و افرادی که کارت تخفیف را استفاده کردند در گزارش مشخص شده است. آقای یدکیان به ازای مشتریانی که پیش آقای کارواشیان رفته است به او مبلغ توافقی را پرداخت میکند. 

سیستم گزارش دهی آسان کابیو مشخص میکند که کدام مشتری کارت تخفیف را استفاده کرده است.


با کابیو تجارت خود را شلوغتر از قبل کنید.


رایگان شروع کن





کابیو نسل جدید کارت های مجازی هوشمند، رایگان شروع کن.

رایگان شروع کن